چکیده :

از آنجا که در سال 1970 دولت فدرال  برنامه های اصلی آموزش ملی رابه منظور کاهش باربیماری های مزمن در ایالات متحده را شروع کرد. چند سال می گذرد این برنامه مدیریت پیشگیری و ارتباط بیماری با اطلاعات حیاتی برای عموم مردم و کسانی که تحت تاثیر این بیماری بودند و ارائه مراقبت های بهداشتی می باشد. برنامه ملی آموزش دیابت NDEP)) برنامه فدرال پیشرو در رابطه با دیابت با حمایت مالی موسسه مالی بهداشت NIH)) و مرکز کنترل پیت گری درمان CPC)) از داده های کمی اولیه و ثانویه استفاده کرده و مخاطبان را به راهنمایی جهت برنامه ریزی و ارزیابی سوق داده است. از سال 2006 NDEP شکافی در منابع داده های موجود را توسط انجام بررسی های مبتنی بر جمعیت  خود با بررسی NNDP پرنمودNNDP هر دو الی 3 سال انجام می شد.

17500 تومان


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

و آهنگ تغییرات در دانش ، نگرشها و شاخص های کلیدی می رود هدف بوده است . این مقاله توضیح می دهد که چگونه NNDP به عنوان یک جزء کلیدی می تواند در چهار چوب ارزیابی قرار گرفته و چگونه ان نتایج را برای برنامه ریزی استراتژیک و بهبود برنامه بکار می برد. استفاده NDEP ازNNDP نشان می دهد که چگونه یک چهار چوب ارزیابی برنامه ای بوده که شامل بررسی مبتنی بر جمعیت می باشد که می تواند بعنوان یک مدل ارزیابی برای سلامت ها است بکار گرفته شود.

کلمات کلیدی: ارزیابی برنامه ، برنامه ریزی استراتژیکی ، بهبود برنامه ، دیابت، بهداشت ملی


دانلود رایگان مقاله


عنوان انگلیسی مقاله: Applying national survey results for strategic planning  and program
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله استفاده از نتایج تحقیق ملی برای برنامه ریزی استراتژیک و بهبود برنامه : برنامه ملی آموزش دیابت
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19


ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

17500 تومان


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید